Versace Eros 50ml
Versace Eros 50ml

Versace Eros 50ml

od 1 079 Kč
Versace uvedl na trh vůni pro muže – Eros inspirovanou a hluboce spojenou s řeckou mytologií. Cílem tohoto vydáni je odhalit a uvolnit vášeň a touhu. Vůně byla pojmenována po řeckém bohu lásky a synovi bohyně Afrodity – Eros. Inspirace čerpající ze starověkého Řecka trvá od doby, kdy Gianni Versace zavedl módní impérium a vzal bohyni Medúzu jako symbol značky, aby ozdobila řadu produktů, mezi nimi i nový flakon pánské vůně Eros. Parfém Eros je…
BB-Shop.cz
Za dopravu 135 Kč Skladem
1 122 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Versace Eros 50ml
Výrobce: Versace
Minimální cena: 1 079 Kč
Maximální cena: 2 700 Kč
Ušetříte až: 1 621 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Určení:
Objem: 100 ml

Popis produktu

Versace uvedl na trh vůni pro muže – Eros inspirovanou a hluboce spojenou s řeckou mytologií. Cílem tohoto vydáni je odhalit a uvolnit vášeň a touhu. Vůně byla pojmenována po řeckém bohu lásky a synovi bohyně Afrodity – Eros. Inspirace čerpající ze starověkého Řecka trvá od doby, kdy Gianni Versace zavedl módní impérium a vzal bohyni Medúzu jako symbol značky, aby ozdobila řadu produktů, mezi nimi i nový flakon pánské vůně Eros. Parfém Eros je první v uplynulých pěti letech, který je zaměřen na muže. Touhou Donatella Versace bylo, aby vůně zapadla do konceptu značky Versace a vylíčila tak styl, význam dlouhodobého designu, kvality a popularity. „Eros je skutešné DNA domu Vercase.“ říká Donatello. " Motiv Řecka nás donutil přemýšlet o antickém Řecku, starověku a mytologii, zatím co tyrkysová barva představuje Středozemní moře. To je Versace!" Eros byl vytvořen Aurelien Guicharda z Givaudan a byl vyhlášen svěžím, dřevitým a lehce orientálním parfémem. Vůně obsahuje mátový olej v kombinaci se zeleným jablkem a italským citronem. Teplo zajišťuje tonka smíchána spolu s venezuelským ambroxanem a květem pelargónie. Flakon této nové vůně pro muže Eros je vytvořen ze skla tyrkysové barvy s hlavou Medúzy umístěné na tělě i na jeho vrcholu. Vůně je k dispozici spolu s doprovodnými parfémovými výrobky pro péči o tělo. Tváří této kampaně je Brian Shimansky. Vůně měla premiéru na TFWA 2012 v Cannes. Láska, vášeň, krása a touha - to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků. Eros coby bůh lásky s kouzelným lukem a šípy, jež nikdy neminou svůj cíl, má moc nad lidmi a jejich srdce. Vůně Eros je novou vůní pro silného, vášnivého a sebevědomého moderního muže. Flakon zaujme na první pohled tyrkysovou barvou v mužně sytém odstínu evokujícím hladinu Středozemního moře pableskující ve slunci. Najdeme v něm ale i odkaz na antické umění a kulturu adaptované do moderního stylu. Zlatý rytý nápis Versace Eros dominuje centrální části flakonu. Na trh byla uvedena v roce 2012. Parfém Versace Eros : Je pánská vůně, inspirovaná řeckou mytologií. Cílem parfému je odhalit a uvolnit neomezenou vášeň a touhu. Vůně byla pojmenována po řeckém bohu lásky, synovi bohyně Afrodity. Parfémy značky Versace se inspirují starověkým Řeckem jž od svého počátku, kdy Gianni Versace použil bohyni Medúzu jako symbol značky Versace. Eros je čerstvá, aromatická, dřevitá vůně, jejíž flakon je modrý jako Středozemní moře. Parfém byl uveden na trh v roce 2012. Parfém Versace Eros si můžete ihned objednat v… Eros za super cenu. Doprava do 24 hodin zaručena. Versace čerpá inspiraci v řecké mytologii a vytváří parfém Eros zdůrazňující neomezenou vášeň a touhu. Parfém Versace Eros je vůní hrdinů; všech těch, kteří bojují a stojí si za svými myšlenkami i názory. Tyrkysová barva je odrazem Středomoří a zároveň barvou Versace.. EDT, toale

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.