Salvatore Ferragamo Signorina parfemovaná voda pro ženy 30 ml
Salvatore Ferragamo Signorina parfemovaná voda pro ženy 30 ml

Salvatore Ferragamo Signorina parfemovaná voda pro ženy 30 ml

od 609 Kč
Stylová a okouzlující.Signorina je poctou dívkám, které baví vše krásné a mají v sobě přirozenou eleganci a šarm. Vůně v elegantním italském stylu značky Salvatore Ferragamo je něžně troufalou, svěží a vytříbenou kompozicí inspirovanou silným poutem mezi domem Salvatore Ferragamo a moderními dívkami vyznávajícími žensky nadčasový styl v kombinaci s mladistvou kreativitou a špetkou provokativnosti Signorina je nejen název vůně, ale i nádherné…
Parfemy-elnino.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
642 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Salvatore Ferragamo Signorina parfemovaná voda pro ženy 30 ml
Výrobce: SALVATORE FERRAGAMO
Minimální cena: 609 Kč
Maximální cena: 655 Kč
Ušetříte až: 46 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Určení:
Objem: 139 ml

Popis produktu

Stylová a okouzlující.Signorina je poctou dívkám, které baví vše krásné a mají v sobě přirozenou eleganci a šarm. Vůně v elegantním italském stylu značky Salvatore Ferragamo je něžně troufalou, svěží a vytříbenou kompozicí inspirovanou silným poutem mezi domem Salvatore Ferragamo a moderními dívkami vyznávajícími žensky nadčasový styl v kombinaci s mladistvou kreativitou a špetkou provokativnosti Signorina je nejen název vůně, ale i nádherné italské slovo označující mladou ženu - stylovou, plnou života a okouzlující.Jiskřivě šumivé tóny rybízu okořeněné pikantním růžovým pepřem vnáší svůj hravě odvážný charakter do svěže zelených tónů úvodu. Originální květinové srdce v sobě snoubí tóny osvěžujícího jasmínu, něžné pivoňky a žensky elegantní růže. Nadýchaná krémová pannacotta společně s jemným pižmem a zajímavě dřevitým akordem pačuli zastupují ryzí italskou eleganci, která je nebývale návyková – stačí jednou přivonět a získá si vaše srdce navždy. Flakón vůně Signorina je propojením elegance a grácie. Jeho kvádrovitý design připomíná cennou šperkovnici. Kolem hrdla je ovinuta ikonická mašle Vara ve dvou trendy odstínech růžové. Okouzlující kulatý uzávěr v ladícím tónu růžového zlata propůjčuje mimořádně sofistikovanému flakón letmý dotek hravé ironie.Krabička je decentně zdobena rámečkem v odstínu růžového zlata, který jí dopřává lehkost a ikonický styl. Logo Salvatore Ferragamo vystupuje z lícové strany – výsledkem je dokonalé propojení jedinečného stylu a svěžesti.

Salvatore Ferragamo Signorina byla na trh uvedena v roce 2011. Vznikla jako pocta dívkám, které mají rády vše krásné, jsou půvabné a šarmantní. Tato vůně v elegantním italském stylu je něžně troufalá, svěží a vytříbenou kompozicí inspirovanou silným poutem mezi módním domem Salvatore Ferragamo a moderními dívkami vyznávajícími žensky nadčasový styl v kombinaci s mladistvou kreavitou a špetkou provokativnosti Signorina je nejen název vůně, ale i nádherné italské slovo označující mladou ženu - stylovou, plnou života a okouzlující. Směsice půvabných květin, lahodného ovoce a výrazného koření zaujme naprosto každého. Zahalte své tělo do růžového závoje luxusu se Salvatore Ferragamo Signorina a nechejte se hýčkat.

Výše uvedené složení parfému je platné pro Salvatore Ferragamo Signorina parfemovanou vodu.

Složení Salvatore Ferragamo Signorina toaletní vody:

Hlava: Liči, grapefruit

Srdce: Růže, rýže

Základ: Mléčná pěna, kašmírové dřevo

Salvatore Ferragamo Signorina za super cenu. Doprava do 24 hodin zaručena. Parfémovaná voda Salvatore Ferragamo SignorinaSignorina je sladká, květinově ovocná, jemně pikantní vůně od Salvatore Ferragamo. Signorina je oslavou elegantních dívek. Nová vůně Signorina v elegantním italském stylu Salvatore Ferragamo je něžně troufalou, svěží a vytříbenou kompozicí inspirovanou poutem mezi módním domem Salvatore Ferragamo a moderními dívkami vyznávajícími žensky nadčasový styl.Toaletní voda Salvatore Ferragamo Signorinahla

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.