MONT BLANC Legend Men Eau De Toilette 30 ml
MONT BLANC Legend Men Eau De Toilette 30 ml

MONT BLANC Legend Men Eau De Toilette 30 ml

od 459 Kč
Fougére - svěží vůně uvedena na trh v roce 2011 Montblanc je tradiční značka nadčasového luxusu, která čerpá jak ze své mnohaleté tradice, tak i z vize budoucnosti. Je klasická a přitom v každém okamžiku vysoce aktuální. Spojení tradice a moderny s autenticitou, vysokou prestiží a exkluzivností – to je značka Montblanc. Nyní přichází Montblanc s vůní, která splní veškerá očekávání této vysoce inspirující značky. Nová pánská vůně v sobě odráží…
Profi-parfemy.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
485 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: MONT BLANC Legend Men Eau De Toilette 30 ml
Výrobce: MONT BLANC
Minimální cena: 459 Kč
Maximální cena: 1 280 Kč
Ušetříte až: 821 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Určení:
Objem: 139 ml

Popis produktu

Fougére - svěží vůně uvedena na trh v roce 2011 Montblanc je tradiční značka nadčasového luxusu, která čerpá jak ze své mnohaleté tradice, tak i z vize budoucnosti. Je klasická a přitom v každém okamžiku vysoce aktuální. Spojení tradice a moderny s autenticitou, vysokou prestiží a exkluzivností – to je značka Montblanc. Nyní přichází Montblanc s vůní, která splní veškerá očekávání této vysoce inspirující značky. Nová pánská vůně v sobě odráží bohatou historii domu Montblanc a současně působí velmi moderním dojmem. Má v sobě sílu, reflektuje aktuální trendy a disponuje přesně tou pravou dávkou tajuplnosti, to vše dohromady představuje: Legend. Logo značky, slavná bílá hvězda, je jemně vryto do přední části kovového prvku flakónu. Stejně tak zdobí vršek stříbřitého uzávěru společně s kroužky, které odkazují na typický detail všech psacích potřeb značky Montblanc. Flakón s nepochybně mužným designem, který působí decentně a smyslně zároveň, vychází ze základních hodnot značky. Vysoce elegantní a přitom naprosto jednoduchý oděv, černý rolák, podtrhuje jeho přirozenou eleganci a mužnost. Silně lpí na základních životních hodnotách, ale zároveň má moderní přístup k životu: je žijící Legendou. K zachycení hloubky takového charakteru  a zprostředkování jeho příběhu byl přizván světoznámý fotograf – Peter Lindbergh. Jeho práce se světlem u černobílých fotografií z něj bezesporu učinila ideálního partnera při tvorbě této kampaně. Při tvorbě krabičky byly prioritou dvě hlavní barvy Montblanc - černá a stříbrná. Obal ve vrchní části zdobí stříbřité linky, které tak na něj přenášejí zvlněný tvar kovového prvku flakonu. Logo Montblanc je umístěno tak, aby jeho bílá hvězda zářila přímo ze středu krabičky. Další typický identifikační prvek značky je umístěn v dolní části krabičky, kde jsou tři pásky horizontálně vtlačeny do obalu. Tento znak bude použit na všech obalech nových vůní značky, aby vytvořil provázanost a jednotnost produktů Montblanc. Složení vůně Hlava: ananasové listy, bergamot, francouzská levandule Srdce: jasmín, cedrové dřevo, jablko Základ: ambra, dubový mech, santalové dřevo, fazole tonka Subtropický strom s aromatickými plody. Bergamot je základem chutě a vůně Earl Grey.Bergamot (latinsky Citrus bergamia) je stálezelený subtropický strom dorůstající výšky v rozmezí 4 - 5 metrů a nachází se hlavně ve Středomoří. Pěstuje se kvůli jeho velice aromatickým plodům. Ty mají hruškovitý tvar světle žluté barvy (jsou hodně podobné citrónu), ze kterých se získává aromatická silice pro výrobu různých olejů, kosmetických přípravků, parfémů atd. Jasmín: Něžné, bílé květy, z nichž se získává jeden z nejdůležitějších éterických olejů. I to nejmenší množství tohoto silně vonícího oleje dodá jemným vůním hladkost a energii, vlastnosti, jež jsou pro ně navýsost významné. Jedna libra jasmínového výtažku stojí - v závislosti na trhu - několik tisíc dolarů. Jasmín se pěstuje ve Francii a existuje ho na 200 druhů, jeho skutečnou kolébkou jsou Egypt, Alžírsko a Itál

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.